Tuesday, December 1, 2009

ohooOOooiiii~

uishh...
da lme plak x mngupdate blog neh. *auwuuu*
*sigh*

sbnr nye....
aku rse sdikit xbpe nk phm..

pasal pe?
haaa....itu yg kte cbe pk.

pe yg aku xphm??
haaaa ini yg aku xphm
sikap sgelintir manusia yg ske mngungkit.
mngkin kdg2 aku pon ada jgk buat bnde yg sme
ye laa..ble kte tgh mrah kt org tuh ke.
kte mle laa nk mngungkit kn?

cth:
-eleehh..die xingt ke pe yg aku buat dlu?
-aku da byk tlg die.
-aku da byk buat xtao ngn prangai die sbb mls nk gduh.

haaa..tuh laa cth2 ayt yg buleh d kategorikn sbg mngungkit.kan?
aku bkn nk ckp org tp aku pon kekdg ada gak TERckp cmtuh.
*sigh*
tp tuh laa..perlu ke kte mngungkit?
mngkin perlu n mngkin tidak.
tp ble kte da mngungkit,ape yg kte buat tuh da jtuh xikhlas..
ye x?

lesson: klu xpuas ati,bgtao je strght to d point.

tp.....berani ke kte nk ckp kt org tuh yg kte xpuas ati?
haaa..itu yg kte xbleh buat kn?
huhuhu~

herm..msty korg trtnye2
ape kaitan xpuas ati dgn mngungkit?


ye laa..ble kte xpuas ati ngn sesorg,
msty laa kte rse kte d pihak yg btol n org yg kte xpuas ati tuh msty laa salah.
btol x?
so,ble da jd cmtuh,
kte msty akn ckp kt org lain cmni:
"aku bengang btol laa ngn die neh.da laa dlu aku salu *kebaikan yg slalu d lakukan*.skng neh,die buat cmni plak kt aku."

xpon,neh..
ayt yg salu kte dgr
" ada ke ptt die buat cmni kt aku.aku salu mngalah (bckground music: 17-salu mngalah :P ) dgn die..bla bla bla"

so,neh laa d kte kn mngungkit..
kan2?

so,aku kt sni nk mntk maap laa andai kata:

- aku ada buat korg2 trase
- aku mngungkit dgn ape yg aku buat
- aku emo dgn spe2.
- aku buat korg mnympah dgn pe yg aku buat.

aku hnyalah insan biasa *cewah...neh da mngundang neh nme nye*


listening to: faizal tahir- cuba

2 comments:

  1. a ahh Ngko mmg suke emo tak pasal..
    sila tukar angin monsun tersebut yeaa..
    klu tak,seoul garden 1~!!!

    hahahahahhahahahah......

    conclusion : ohhho00iii~!heheheh

    ReplyDelete
  2. hahahhha...
    gler!~

    tp tuh laa yg sy cbe lakukan tuk ubah dri sy.
    tuk mngubah nye,sy MEMERLUKAN KAWAN2 tuk BAGITAO sy..huuU~

    ReplyDelete