Thursday, December 31, 2009

End of 2009

Arini last day untuk 2009. cepat betol ms bergerak smpai aku pon bleh x sedar esok adelah lembaran baru bg setiap org kt muka bumi ni. malam ni mesti rmai manusia berpusu2 keluar kononnye nk celebrate detik 2010.n 1 thing for sure, bandaraya KL akn di cemari smpah sarap penduduk Malaysia yg tak bertimbang rase buang sampah merate2. well, bnde tuh jadi tiap2 tahun, xleh nk kt ape la kan.hurmmm.....

untuk aku snirik, malam ni mgkn xde pape kot.mgkn countdown kt tv or mgkn jugak aku da tido.hahaha.nmpk mcm xde perasaan kan?pape pon aku tetap bersyukur, sbb smpai saat ni Tuhan izinkan aku bernafas atas bumi ni.

bile selangkah menuju tahun baru..masing2 sebok nk buat azam.kenkadang aku terpikir gak, aku ni x penah ade mission ke dlm idop? sbbnye aku x penah nk pikir ape azam utk tahun baru.pd aku, dlm kes ni aku ade opinion snirik. azam tuh mmg la bagus, nmpk org tuh ade hala tuju untuk majukn diri, bkn mcm aku ni. aku respect la org yg berazam tuh. tp utk aku snirik, nape enh aku xnak buat?
sebabnye...
aku xnak diri aku terikat dgn 1-1 bnde tuh. fokus semate2 utk bnde yg tak tau akan ade hasil or tak.mungkin org akn ingt aku negative thinking. tapi x kesah la, sbb x sume org ade pemikiran yg same.hehehe. pada aku, i'll go with the flow and dr situ aku akan nilai & cube utk improve. ni pon bleh di kire as pengganti utk azam kan? =)

memories of 2009?
banyak sgt.sepanjang 365 hari...ade 365 bnde yang jadi kt diri aku.ade yg baik n ade yg buruk. bnde ni jd utk setiap org. tp for sure xleh nk ingt sume bnde yg jadi kan.
2009 mungkin tahun yg special..sbb aku da abes blaja.x perlu lg nk maen2 dgn notes, exm paper bagai. even kenkdg rindu jugak nk kembali ke alam tuh, tp aku bersyukur sbb everything is done!
untuk segale bnde yg buruk..yg dtgnya dr aku..aku mintak maaf ok kengkawan. aku khilaf.aku x sedar kenkdg aku ni da menyakitkan hati korang2.aku sentiasa nk ikot kepale snirik.hopefully utk org2 yg penah tension ngn aku, jgn simpan dlm hati enh.aku akan cube buat yg terbaik untuk ms akn dtg. let's open the new chapter!

Regards,

Si Cantek

2 comments:

  1. ini ida raihana cakapJanuary 1, 2010 at 1:56 AM

    utk lembaran baru ni ko takyah gune name si cantek boleh tak? boleh buat aku marah!
    hahahhaha.

    ReplyDelete
  2. ko apehal jah?x puas hati?sukati lah.buek buek buek.hahahahahaha.aku ttp si cantek 4ever.kahkahkah!

    ReplyDelete