Wednesday, September 9, 2009

EN-GAGE-MENT

Sambungan 'good news'

Macam yg aku da janjikan before ni, aku akn reveal pasal ni bile aku da dapat 'greenlight'.
Yups.. I make it. And the story begin now! hihi.

It's an ENGAGEMENT! ouh NO NO NO...of cos la bukan aku kan.aku ni even boifren pon blom jumpe lagi..ni kan plak nk bertunang.mmg tak la kan.coming soon MAYBE..tp bkn dlm waktu terdekat ni.hehehehehehehe.

Erm..actually si perempuan nye kawan pertama aku yg akn melangkah ke zon seterusnye.Dats y aku mcm terover excited sket arituh.lgpon dorg ni mmg da lame sgt bercengkerama di bawah bulan purnama..so mmg da smpai mase nye la nk kene ikat.bkn ape..kang ikat lambat2 takot terlepas.haa..da kuar drama airmata plak nnt kang.(oops mulot jgn celupar.panggg!)

So, buat teman aku tuh..TAHNIAH utk ko! n no worries, CGGians akn sentiase mendoakan kelancaran & keberkatan majlis ko tuh nnt..n semoga ko bahagia sentiasa hendaknye.AMIN.


Regards,
Si Cantek

No comments:

Post a Comment