Tuesday, September 8, 2009

Aku insan berHATI AIS

Game facebook.
kadang-kadang bleh jadi merepek2..n kdg2 bleh jd 99% correct.
tp xdela smpai pecaye gile2.untuk suke2 tuh ok la.
arini aku wat 1 kuiz baru,saje gatal2 tangan..smntra tgh tggu youtube loading.
hasilnya adelah spt di bawah:

Hafizati ikuti kuis jenis-jenis hati (perasaan) anda... dan hasilnya adalah ~ Hati Ais

Description: Hati ini paling sukar untuk di dekati, sikap anda seorang yang agak berahsia dan tidak mudah mempercayai kata-kata orang sekeliling anda. Sayang 1000x sayang.. hati... anda mudah dicairkan oleh si dia yang pandai mengayat. Kelebihan hati ais adalah pandai menyimpan rahsia.

[walaupon aku x berniat untuk pecaye hasil2 kt fb ni..kdg2 aku bleh tertewas bile bnde tuh sedikit sebyk ade persamaan ngn aku.TAPI ni for fun je ok.x lebih dr itu!]

Regards,
Si Cantek

3 comments:

  1. pemegang mohor besar raja raja cgg

    hehehhe~

    ReplyDelete
  2. ratu: hahahaha...mmg ah.sume rahsia cgg ade dlm tgn aku.

    iedot bekedot:apesal ko ckp cmtuh?aku x phm.cube ko explain smpai aku phm.hihihihi

    ReplyDelete