Wednesday, June 24, 2009

I'll be back sooN

kepade : CGG crews

isi : aku mohon maaf dr jauh.
sbb mghilangkn diri wat seketika.
ekceli x berniat pon.haha.
tp laptop aku da xnk kwn ngn aku.
die lari pegi kwn ngn bendasing2 laen.
mcm trojan pe sume tuh.
da latest die dpt kwn br name spyware.
so aku kene kuanrantin die utk smntra waktu.
makenye, insyaallah nxt wik aku akn muncul blk.
hihi.yg pasti aku ttp rindu korg cam slalu!

penutop : jgn riso.aku xkan lupekn korg even
da jmpe GM! hahaha.
(bengong ida ko pegi jaja cite aku.cis!)

Regards,
Si Cantik

2 comments:

  1. aku tak phm..

    bestu spyware ngan trojan kawan ngan sony ericsn gak ke?

    *angkat kening kiri kanan*

    ReplyDelete
  2. xde mknenye
    sonyE pon xnk kwn aku gak
    aku pesan suro menanbung
    jimat cermat..xnak..degil
    die pegi abeskn duit die
    skrg xde duit da la
    tggu la duit gaji masok nnt.hahahaha.

    ReplyDelete